Tuesday, August 9, 2016

වියපත් සුපෙම්වත්

වස්තුව මගේ පෙම්පත්වල පැණි පොකුර
මම පිටු ගණන් ලියූ ආදර කොලොප්පම
කියවා මැණිකේ ඇස් රතු කර හිණාවුන
මතකද එදා දොල ලග පාරේ අයින

සුදු නැතුවාට කුරහන් මල වගේ මට
මොකටද අනේ රත්‍රන් අර මාල හත
පුන් පෝ සරා සද පායපු රැයක් මැද
කැන්දම් ගියෙමි හොර රහසේ නිසොල්මන

අඩු වැඩි නැතුව දරුවන් දුසිමක් හැදුවා
පොඩි පුතු උපාසක සසුනට පූජ කලා
මැද පණ්ඩිතයා මතකයි කැම්පසුත් ගියා
මහ උළු ගෙදර උළු ගනිනවා ලොකුම එකා

කෑවත් මාලු ඉද හිටලා බත් එක්ක
මොකටද බොරුව පොල් රා නම් බීලා නැත
පස් පව් කරේ නෑ සත්තයි එහෙම මම
යැව්වා මැණිකේ හැම පෝයෙම සිල් ගන්න

අතපය හයිය කාලෙදී නම් නැත අලස
එක හුස්මකට හෑවයි යායක් තනිව
හැම මාසෙකම කීයක් හරි එකතු කර
මල් රෙද්දක් ගෙනත් දුන්නා මම තෑග්ගට

කාලය ගෙවීගොස් වියපත් වූ මෙදින
අත්වැල තද කරන් හයියෙන් සුකුමාල
මගේ අම්මා වගෙයි හරියට හිත හයිය
හිතුණට හාදුවක් දෙන්නේ කොහොම මම
-විශ්වා-

No comments:

Post a Comment